L’IES CAN PEU BLANC INFORMA A LES FAMÍLIES: Orientació Universitària T’ajudam a decidir

Els propers dies 12 i 19 de novembre i 13 de desembre, des de la UIB duran a terme l’activitat virtual *T’Ajudam a Decidir*. En aquestes sessions, els professors i alumnes de la UIB explicaran tot el que pot interessar als futurs alumnes sobre els estudis de grau abans de decidir-se per uns o uns altres. Resoldran dubtes i inquietuds, de manera que els sigui més fàcil triar.

Per a participar-hi us heu d’inscriure previament.

Més informació i inscripcions: https://seras.uib.cat/ajudam

Els alumnes de Batxillerat ja n’estan informats i us animam a les famílies a participar-hi conjuntament amb els vostres fills.

Marga Canyelles POL, Orientadora Educativa

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *