L’IES CAN PEU BLANC INFORMA: FIRA D’UNIVERSITATS, UNITOUR (Palau de Congressos)

Des de fa uns anys es celebra la fira d’universitats al Palau de Congressos (Palma). Alguns anys els alumnes de segon de Batxillerat han assistit  presencialment com a sortida organitzada pel propi centre. Desafortunadament,  enguany, per motius d’aforament limitat no podrem assistir-hi però us adjuntam l’enllaç per si algú de vosaltres li fa ganes assistir-hi el capvespre.  Us heu d’inscriure prèviament!

inscripció UNITOUR (8 NOVEMBRE)

Us animam a participar-hi, ja que podreu trobar-hi  informació sobre l’oferta formativa de les universitats que hi participen, els  projectes que desenvolupen… així com, també, informació de distintes residències que us poden resultar interessant.

DATA: el proper DILLUNS 8 DE NOVEMBRE.
HORARI:  entre les 16 i les 18 al Palau de Congressos de Palma.

Els alumnes de Batxillerat ja n’estan informats i us animam a les famílies a participar-hi conjuntament amb els vostres fills.

Margalida Canyelles POL

Orientadora Educativa

L’IES CAN PEU BLANC INFORMA A LES FAMÍLIES: Orientació Universitària T’ajudam a decidir

Els propers dies 12 i 19 de novembre i 13 de desembre, des de la UIB duran a terme l’activitat virtual *T’Ajudam a Decidir*. En aquestes sessions, els professors i alumnes de la UIB explicaran tot el que pot interessar als futurs alumnes sobre els estudis de grau abans de decidir-se per uns o uns altres. Resoldran dubtes i inquietuds, de manera que els sigui més fàcil triar.

Per a participar-hi us heu d’inscriure previament.

Més informació i inscripcions: https://seras.uib.cat/ajudam

Marga Canyelles POL, Orientadora Educativa