Informació Chromebooks curs 2023-24

El curs 2023-24, l’alumnat de 1r d’ESO ha de dur un portàtil Chromebook model C734*.

El centre ha estat admès dins del Programa de finançament de material didàctic per al curs 2023-24 i assumeix el cost de la llicència Google + Programa Lazarus de gestió del dispositiu, la qual cosa implica un estalvi a les famílies de 54€ per alumne.

Cada família pot comprar el chromebook (més canon digital) gestionat pel centre a l’empresa ICONO mitjançant:

• Botiga virtual ICONO:

De l’1 de juny al 13 d’agost www.iconoedu.com

Per accedir necessitau el codi de centre 07008107.

• Botiga física:

Palma: Gremi de Ferrers, 14, Nau 6, 07009 Palma (Illes Balears) – 971 377 457

El centre rebrà la primera sermana de setembre tots els dispositius comprats per les famílies i els configurarà per poder entregar a l’alumnat els primers dies de classe o fins i tot abans.

Del dia 1 al 20 de setembre es torna a obrir el període de pagament. Els dispositius adquirits en aquest segon torn arribaran previsiblement la primera setmana d’octubre

(*) Si una família ja té un chromebook, no és necessari que el compri, però l’equip s’haurà de restablir amb els valors de fàbrica. L’haurà de dur la primera setmana de setembre.