PBAU

S’ha publicat a la UIB L’ADAPTACIÓ DE LES PROVES AMB MOTIU DE L’ESTAT D’ALARMA

Documents i tràmits

a) RECOLLIDA DE DADES DE LA MATRÍCULA

Els tutors, via Classroom, enviaran el full de matrícula de les PBAU i els alumnes hauran de retornar-lo abans del 22 de maig.

Si són família nombrosa o altres circumstàncies que impliquin reducció o exempció de taxes, també han d’adjuntar fotografia del document acreditatiu original.

b) MATRÍCULA PBAU.

A la secretaria del centre entre els dies 25 i 29 de maig, s’introduirà la matrícula al Gestib.

L’alumne rebrà, via telemàtica, còpia del resguard de la matrícula i ha de confirmar la seva recepció.

L’alumne ha de comprovar que la matrícula sigui correcta (al resguard, al Gestib o UIB digital).

c) CREDENCIALS UIB DIGITAL.

Entre els dies 3 i 10 de juny, l’alumne rebrà un correu electrònic per obtenir les credencials d’accés (usuari i clau)  d’UIB digital.

d) SOL·LICITUD DEL TÍTOL DE BATXILLERAT.

Els alumnes que han aprovat 1r i 2n de batxillerat han de sol·licitar el títol de Batxillerat. És un tràmit que s’ha de fer obligatòriament per poder-se  presentar a la PBAU.

Han de fer el pagament telemàtic de la taxa per a l’expedició del Títol de Batxillerat (model 046) a https://www.atib.es i retornar a la secretaria del centre per correu electrònic (rmartorell@iescanpeublanc.cat) el justificant del tràmit telemàtic abans del dia 28 de juny a les 10h. Es recomana adjuntar fotografia del DNI per poder comprovar que totes les dades siguin correctes.

MOLT IMPORTANT.

Les dades personals que apareixeran al vostre títol (nom i llinatges, data i lloc de naixement) són les que figuren al DNI. Per això és important que comproveu que són correctes.

e) PAGAMENT PBAU.

Convocatòria ordinària: Entre els dies 30 de juny i 6 de juliol.

Convocatòria extraordinària: del 3 al 7 de setembre.

Els alumnes hauran de pagar la matrícula al web de la UIB per a tràmits dels alumnes que es denomina uib digital (https://uibdigital.uib.es/)

Per aquest tràmit es necessitaran les credencials UIB DIGITAL

f) EXÀMENS PBAU.

Convocatòria ordinària: 7, 8 i 9 de juliol, sempre que la situació sanitària ho permeti.

Convocatòria extraordinària: 8, 9 i 10 de setembre.

Recordau que els dies de les proves, haureu de dur el DNI.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *