SUSPENSIÓ DE LES ACTIVITATS LECTIVES

A partir del proper dilluns, dia 16 de març, se suspenen les activitats lectives a tots el centres escolars durant un període de dues setmanes. Divendres dia 13 de març, l’alumnat ha d’assistir al centre i seguir amb normalitat la seva jornada lectiva.

Ja fa uns dies que el professorat de l’IES Can Peu Blanc està treballant amb el seu alumnat la metodologia més adient per garantir-los que puguin seguir la seva activitat lectiva des del  seu domicili.

Per garantir la continuïtat acadèmica de l’alumnat, el professorat utilitzarà diferents vies:  plataformes telemàtiques per comunicar-se amb l’alumnat com classroom, moodle…, posar a la seva disponibilitat tasca perquè la puguin desenvolupar de manera autònoma….

Aquells alumnat que no tingui accés a internet haurà de telefonar al centre per demanar la feina. El telèfon és el 971540812

IMPORTANT: Amb la finalitat d’evitar la propagació del coronavirus, es recomana fermament que l’alumnat surti el menys possible de les seves cases durant els pròxims 15 dies.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *