CURS FAMÍLIES I PROFESSORS: “DISSENYANT FUTURS SOCIOCOMUNITARIS”

ADMESOS!

Millora la convivència, concentració i control d’emocions.

Adreçat a:

Professorat de centres públics.
– Personal no docent (mares, pares, tutors legals, alumnes, personal d’administració i serveis, policies tutors, etc.).

12 hores de durada (3 sessions de 3h cada una, a acordar entre el centre i la persona formadora)

Termini d’INSCRIPCIÓ: fins 22 de gener de 2020

Interessats, enviau correu a

iescanpeublanc@educaib.eu

O telefonau al centre: 971540812

Realització abans del 30 d’abril, en el propi centre educatiu: Mindfulness (vídeo).

El nombre mínim de participants és de 15 persones. (El nombre de participants de personal no docent ha de superar el nombre de docents assistents)

Objectius:

– Presència de l’entorn familiar en la convivència del centre.
– Orientar sobre habilitats i estratègies que permetin millorar la tasca educadora.
– Millorar l’acompanyament escolar de l’alumnat en comunitat
– Crear vincles entre les famílies i els docents per tal que mares i pares se sentin part de
la comunitat educativa.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *