MÚSICA 2020-21

Hola a tots i totes! Benvinguts al racó del Departament de Música de l’IES Can Peu Blanc. Aquest és un espai on compartirem tot el que anam fent amb el nostre alumnat.

Esperam que ho gaudiu molt!

1r ESO – Mostra d’instruments reciclats

Els alumnes de 1r d’ESO van fabricar instruments amb materials reciclats de tot tipus: cartró, fusta, plàstic, vidre… El resultat és fantàstic!

1ESOD
1ESOH
1ESOE
1ESOF

2n ESO – Pòsters història de la música

Els alumnes de l’optativa de música de 2n d’ESO A han fet pòsters amb informació rellevant sobre alguns dels grans periodes de la història de la música: compositors destacats, instruments.

Taller de Percussió “Drum Team”

El passat mes d’abril el departament va organitzar un taller de percussió anomenat “Drum Team”, a càrrec del professor del Conservatori Professional de les Illes Balears Paco Vicedo. Els alumnes van tenir l’oportunitat de tocar diferents instruments de percussió, i experimentar amb el ritme i el moviment. Aquí teniu una petita mostra.

“Resistiré” amb trombons

Aprofitant que a classe treballarem la unitat didàctica dels instruments musicals, els alumnes Llorenç Soler i Gabriel Llabrés de 1r d’ESO D van accedir amablement a dur els seus trombons i interpretaren la cançó “Resistiré”, del Duo Dinámico. Ho feren fenomenal, enhorabona!

Pràctica musical amb instrumental Orff

Un dels aspectes que hem treballat molt a classe ha estat la pràctica instrumental amb els anomenats “instruments Orff”: xilòfons, metal·lòfons, carillons i petita percussió. Com podeu veure, amb una mica de feina i molt d’interès, els alumnes han aconseguit grans resultats!