Informació Chromebooks curs 2022-23

IMPORTANT!!:

Dimecres 7 de setembre, de 9:30h a 13:30h, podeu venir a l’institut a recollir el Chromebook que heu adquirit.

Si ja disposau d’un Chromebook vostre, també l’heu de dur perquè es pugui enrolar dins del nostre centre. Recordau que, en aquest cas, s’ha de restablir la configuració de fàbrica i s’esborra tota la informació emmagatzemada a la unitat de disc dur del vostre Chromebook, inclosos tots els fitxers de la carpeta de descàrregues. Si no sabeu com crear una còpia de seguretat dels vostres fitxers a Google Drive o a una unitat de disc dur externa us ajudarem a fer-ho.

El curs 2022-23, l’alumnat de 1r d’ESO ha de dur un portàtil Chromebook model C734 (*) (**).

El centre ha estat admés dins del Programa de finançament de material didàctic per al curs 2022-23 i assumeix el cost de la llicència Google + Programa Lazarus de gestió del dispositiu, la qual cosa implica un estalvi de 54€ per alumne.

Cada família pot comprar chromebook (més canon digital) gestionat pel centre a l’empresa ICONO mitjançant:

• Botiga virtual ICONO:

De l’1 de juny al 14 d’agost www.iconoedu.com

Per accedir necessitau el codi de centre 07008107.

• Botiga física:

C/ Del Parc, 41. Palma.

Tf: 971377457

Vídeo de la reunió informativa per a l’adquisició de Chromebooks a 1rESO curs 2022-23

El centre rebrà a finals d’agost tots els dispositius comprats per les famílies i els configurarà per poder entregar a l’alumnat els primers dies de classe.

Del dia 1 al 20 de setembre es torna a obrir el període de pagament. Els dispositius adquirits en aquest segon torn arribaran previsiblement la primera setmana d’octubre

(*) Si una família acaba de comprar un chromebook, no és necessari que el compri ja, però l’equip s’haurà de restablir amb els valors de fàbrica.

(**) En el cas de famílies que tindran més d’un fill a 1r d’ESO el pròxim curs, feu arribar aquesta situació al director del centre amb un correu a l’adreça iescanpeublanc@educaib.eu.